Reviews van klantenvertellen.nl

 

Johan uit Pronk 3 dagen geleden 10
Storing in elektrisch systeem van mijn Mercedes A180. Oorzaak in buitenland niet te achterhalen. Bij thuiskomst kon ik dicrect langs komen en onmiddelijk opgelost.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Edwin uit Heerlen 4 dagen geleden 9
Vriendelijke mensen goede kundige service
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Peter Standaert uit Terneuzen 4 dagen geleden 10
snelle vakkundige hulp bij kleine storing nog in garantie periode.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Ph T van der Flier uit Willemstad nb 4 dagen geleden 9
prima ontvangen, goed gerepareerd.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Remco Visser uit Colijnsplaat 6 dagen geleden 3
volgens de planner van automotions, ben je de auto 1 hele dag kwijt, wij waren de auto 1,5 dag kwijt, hoe dan?
  • Service:3
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:3
Automotions MB Goes
Ron uit Goes 7 dagen geleden 6
2x een nieuw equipment geplaats, maar dat heeft niet geholpen. Probleem was een breuk/knik in een kabel.vond het te betalen bedrag aan de hoge kant.personeel receptie prima,netjes geholpen
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Goes
de wulf philip uit oostburg 9 dagen geleden 10
mijn andere bedrijfswagen is nu een vw en gaat weg voor een mercedes,service is gewoon top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
wanda uit terneuzen 9 dagen geleden 10
vriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
T uit Zoutelande 9 dagen geleden 10
Hele goede ervaring, kwaliteit en performance
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Roy uit Breda 9 dagen geleden 2
Nadat vorige keer mijn wielbouten van 1 wiel niet goed genoeg aan waren gedraaid met als gevolg een trillend wiel en 3 wielbouten die ontbraken, heb ik onlangs ze wederom een kans gegeven. De voorbanden die ik nu heb laten vervangen zijn behoorlijk duurder dan bij een universeel bedrijf (meer dan logisch overigens en daar heb ik geen probleem mee). De wielen zitten dit maal wel vast dus daar heb ik geen klachten over. Wel heb ik moeite met het feit dat ik bij thuiskomst constateer dat er behoorlijk wat vieze handen op mijn auto zitten (ik ben geen zeur maar je let op alles na de eerdere ervaring). Op het moment dat er een auto met dit verleden in de werkplaats komt dan is het meer dan belangrijk om deze 200% te controleren. Haal even een doekje over de wielen, dat staat zoveel mooier en dan hadden jullie waarschijnlijk ook geconstateerd dat er vieze handen op de auto zelf zaten. Daarnaast is ook de wijze waarop je als klant geholpen wordt door de administratie vanuit Goes behoorlijk onbeschoft te noemen.
  • Service:1
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
waterman uit kruiningen 10 dagen geleden 7
geen gratis smart bij reparatie auto
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Elwin uit ABC 11 dagen geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
marloes uit Goes 11 dagen geleden 10
Prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
John uit Roosendaal 12 dagen geleden 9
Goede onrvangst. Alles wordt goed begrepen en uitgelegt.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
PCM Vollebregt uit FIJNAART 13 dagen geleden 5
bij de laatste apk keuring werd er gezegd dat alles in orde was afgezien van wat verlichting. toch weten jullie er weer een rekening uit te persen van meer dan 500,00.
ook is vervangend vervoer weer aangerekend en zelfs 11,00 brandstofkosten middels een aparte factuur.
wij hebben van oudsher de afspraak dat bij reparatie ed. vervangend vervoer gratis is.
bijna bij alle facturen van de laatste jaren hebben wij op-en of aanmerkingen moeten maken.
de mensen zijn van goede wil maar het service niveau en de deskundigheid van "sturm" word bij lange na niet gehaald maar er moet wel onevenredig veel betaald worden.
ik hoor ditzelfde van veel mensen in mijn omgeving die inmiddels massaal besloten hebben geen zaken meer te doen met uw organisatie.
  • Service:8
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
laura uit axel 15 dagen geleden 10
Plotseling lekke band, band werd direct besteld en volgde dag 11u klaar om op te halen......snelle service
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Ab uit Oostkapelle 15 dagen geleden 10
Vera deed het gewoon goed, ze is vriendelijk en open kan luisteren en meedenken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Paul van Giessen uit Oostkapelle 16 dagen geleden 10
Zie hierboven!
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Richard uit Bergen Op Zoom 16 dagen geleden 8
Prima
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Harry van de Voorde uit Westdorpe 18 dagen geleden 9
Was olielekkage in bedrading naar lambda-sonde.....
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Loes uit Wissenkerke 18 dagen geleden 10
Goed
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Roel uit Burgh Haamstede 17 dagen geleden 10
Zie boven.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Marlies Prevo-Rouschen uit Eygelshoven Limburg 17 dagen geleden 10
Zonder klant te zijn bij deze Mercedes garage ben ik perfect en snel geholpen met mijn autopech.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Fatima uit Bergen op Zoom 18 dagen geleden 10
Auto op tijd gebracht en me vervangend vervoer stond ook op tijd klaar voor mij.

Bedankt!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Frank uit Roosendaal 21 dagen geleden 10
Deze keer voor een A-beurt (kleine beurt) en een APK geweest.
Wachttijd was acceptabel, alsmede de kosten.
Deze keer geen bijzonderheden, gewoon volgens verwachting. Vriendelijkheid personeel was ook in orde.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Sjaak van der Jagt uit Yerseke 21 dagen geleden 7
Had voor af mail beantwoord met welke extra punten ik ook wilde Nalaten kijken, waaronder ook een sterretje repareren in mijn voorruit, deze heb ik na telefonisch contact met de Serviceadviseur nog doorgeven, alleen daar door stond deze reparatie wel aan gerekend op mijn factuur en moest ik daar weer zelf achteraan, om dit bedrag weer terug te krijgen van mijn verzekering , dit is een beetje jammer,
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
M Thijssen uit Klundert 21 dagen geleden 10
Tijdens APK keuring van Mercedes heeft monteur ook nog een kleine reparatie gedaan aan deurramen zonder dit in rekening te brengen. Dat is pas goede services!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jonker uit Nieuwvliet 23 dagen geleden 9
Zonder afspraak even naar garage voor informatie gebruik vd mbux.
Worden ondanks lunchpauze meteen heel vriendelijk te woord gestaan en geholpen om eea uit te leggen mbt gebruik van de mbux. Dank hiervoor !!
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
J.A.Koekkoek uit Axel 23 dagen geleden 1
Op maandag een afspraak gemaakt om een auto te bekijken die in de verkoop staat in Roosendaal. Afspraak op dinsdag niet mogelijk omdat volgens verkoper auto dan in gebruik was afspraak gemaakt voor woensdagmiddag dan konden ze woensdagmorgen de auto nog even tiptop maken.
Woensdagmorgen telefoon auto is verkocht????
Volgens mij is er dan wel wat mis in de organisatie want anders hadden ze op maandag ook kunnen zeggen dat er al iemand bezig was met de verkoop deze auto.
Dit is gewoon knudde slechte zaak.
Over mijn service in Terneuzen nooit te klagen gehad maar dit moet me toch even van het hart.
Beste heer Koekkoek,

Vervelend dat u onze service zo ervaren heeft. Ik heb navraag gedaan bij onze verkoper, hij geeft aan dat er meerdere genteresseerden waren voor deze mooie auto. Het spijt ons dat dit niet eerder aan u gemeld is, dit is zeker een leermoment voor de toekomst.

Uiteraard zien wij u in de toekomst graag bij ons terug en ontvangt u de service en klantvriendelijkheid zoals u deze van ons mag verwachten.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Roosendaal
Hannes uit Wouw 22 dagen geleden 1
Heb onze mercedes voor een terugroepactie naar mercedes gebracht ze hebben een nieuw dakraam geplaatst dat is netjes gedaan ,nu kwamen we erachter dat de omlijsting van de automatische versnellingspook kapot was dat is daar gebeurd de auto heeft er een weekend gestaan nu zijn we terug gegaan en zeggen ze dat ze geen zin hebben in een welles niettus spelletje en dus niet overgaan op reparatie beetje jammer wij zijn altijd zo zuinig op onze auto
  • Service:2
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
Peter uit Westkapelle 23 dagen geleden 5
Beste MB, op uw verzoek hierbij mijn ervaring. Auto gebracht met een esp storing die mijn lokale garage niet gerepareerd kreeg. Conform afspraak is er een diagnose gesteld met bijbehorend kostenplaatje. Prima. Wat ik jammer vond is dat er tevens een melding was dat een kentekenlampje vervangen diende te worden. Toen ik de auto ophaalde en startte viel me op dat dit niet was gedaan. Ik heb niet specifiek gevraagd om dit wel te doen maar ik vind dit wel een gemiste kans. Wat ik slecht vind is de storing in 1 van de parkeersensoren voren nadat ik wegreed met de auto bij MB. Deze ging/gaat constant af en moet opgemerkt zijn door de desbetreffende monteur na het stellen van de diagnose en de auto vervolgens weer geparkeerd te hebben op het buitenterrein. Al met al wat mij betreft een gemiste kans.
  • Service:5
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Terneuzen
Martin Ruppert uit Middelburg 24 dagen geleden 8
Mijn afspraak was om 08.00. Er werd direct met de auto begonnen: grote beurt. En tijdens het onderhoud ben ik van de stand van zaken op de hoogte gehouden. De koffie was heel lekker!
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Anton uit Sint Willebrord 24 dagen geleden 10
Koffie tot mijn beschikking en moest eigenlijk 1.5 uur wachten maar dat hebben de collega's samen tot een half uurtje wachten kunnen maken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Elias uit Bergen op zoom 24 dagen geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Eric Savelkouls uit Etten-Leur 24 dagen geleden 10
Rij sinds 4 maanden mercedes en op advies van anderen in Roosendaal terecht gekomen.
Heb na service 2000 km gereden en geen probleem na oh.

Service klantcontact is ook erg goed.

Ben terug houdend in reactie omdat de laatste 3 garages een ergenis waren en ik na service zelf onder de auto lag om te sleutelen.

Verwacht dit niet bij jullie en hoop dat we lang contact houden om de cla te verzorgen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Harry uit Bergen op Zoom 25 dagen geleden 10
Prima dat Mercedes nog terugroepaanpassingen verricht bij relatief

Oude auto's. Service is prima.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Theo uit Serooskerke (sch) 27 dagen geleden 9
Camper Marco Polo werd opgehaald en teruggebracht voor een kleine onderhoudsbeurt + extra toevoegingen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Fons Buijs uit Roosendaal 27 dagen geleden 10
Prima werk geleverd, 'n 10
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Bert uit s Heer Arendskerke 28 dagen geleden 10
Mijn auto was toe aan de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Tegelijkertijd moest er een reparatie worden uitgevoerd aan een fuseekogel en moesten 2 banden worden vernieuwd.
Alles netjes in overleg. Extra attent was dat de reparatie aan de fuseekogel met coulance werd doorberekend. De houding van Mercedes Benz zelf in deze was zeer teleurstellend.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Geert uit Terneuzen 29 dagen geleden 10
Mijn Marco Polo gaf een melding waar naar gekeken moest worden voor de vakantie.
Een afspraak kon, ondanks de drukte snel gemaakt worden.

Het kleine euvel zou ca 30, a 45 minuten in beslag nemen om te verhelpen.

Echter was dit op nog geen 20 minuten verholpen.
Vriendelijke receptie en monteurs.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
T uit Hellevoetsluis 29 dagen geleden 10
Goed
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
George Bolmers uit Roosendaal 29 dagen geleden 8
Afgesproken was dat er een korting zou worden gegeven op de draagarm reparatie. Op de factuur was dit niet te zien. Na de reclamatie zou ik worden teruggebeld door Jack omdat hij op vakantie was. Vroeg nog of ik alvast moest betalen, maar dat was niet nodig. Na zijn terugkomst heb ik bijna een werkweek niets gehoord. Op de vrijdag heb ik toen maar gebeld om nogmaals de factuur ter discussie te stellen. Excuses ontvangen en zou meteen worden uitgezocht. Aan het einde van de dag een gecorrigeerde factuur ontvangen, toen ook meteen betaald.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
jack v/d kloot uit zundert 29 dagen geleden 10
zeer goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jos uit Goes 30 dagen geleden 10
Kan het bedrijf iedereen aanraden want je wordt altijd goed geholpen en de medewerkers zorgen altijd goed voor onderhoud van mijn auto
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ruud uit Sint Jansteen 30 dagen geleden 10
Hele prettige ontvangst en goed op de hoogte gehouden wat de status van de auto was tijdens onderhoud. Ook bij het ophalen nog goede technische uitleg.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Fred Portier uit Roosendaal een maand geleden 10
Was bij de dealer voor een kleine onderhoudsbeurt. Gebruik gemaakt van de business lounge boven. Rustig kunnen werken. Na 2 uur was de auto klaar zoals afgesproken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Corn uit Scharendijke een maand geleden 8
Gewoon goed
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Vijfhuizen Petra uit Dirksland een maand geleden 9
worden hier fijn ontvangen prima garage klantvriendelijk goede service
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Hermanus uit Roosendaal een maand geleden 10
Prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
Schrooten uit Vlissingen een maand geleden 9
Snelle service vakmanschap.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Charles uit Vlissingen een maand geleden 10
Zoals verwacht, goed geregeld.

Van het maken van de afspraak, afhalen van auto en wederom terug bezorgen en informeren. Alles zoals het hoort.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Ronnie uit Middelburg een maand geleden 8
Sinds 2018 is mijn Mercedes hier in onderhoud. De eerste keer zijn er een aantal zaken niet goed gegaan wat behoorlijk wat irritatie opleverde. Uiteindelijk is dit inorde gemaakt en was benieuwd of mijn volgende onderhoud nu wel goed zou verlopen. Hierbij ging wel alles zoals het hoort en is de service prima verlopen en wordt er ook gehoor gegeven aan de klant. Gelukkig maar anders was ik overgestapt naar Terneuzen.

Enige minpunt is dat je geen gratis vervangend vervoer kan krijgen maar wel evt een huurauto.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Bert uit Hoeven een maand geleden 10
Schade is prima gerepareerd en ze hebben alles geregeld met mijn verzekering.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
jacobus uit sluiskil een maand geleden 8
correct
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Jean-Paul uit de Jonge een maand geleden 9
Gastvrij ontvangen en netjes geholpen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Dick uit Kruiningen een maand geleden 6
Gemaild voor een onderhoudsbeurt doorAutomotions die gezien het geringe aantal kilometers niet nodig was. Vooraf had ik al gevraagd of de kalendertijd rekening hield met de door mij afgelegde kilometers.
Als antwoord kreeg ik wanneer ik hier niet voor een beurt kwam mijn pechhulp zou vervallen, Achteraf bleek dit een misverstand te zijn, maar vooraf had ik gevraagd of deze beurt wel nodig was. Uiteindelijk was het niet nodig, Dan denk je mee, word ik verwezen naar de ANWB voor pechhulp.
  • Service:6
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Mike uit Putte een maand geleden 4
2 jaar klant geweest maar niet tevreden over wat je zou mogen verwachten van een Mercedes dealer. betaal liever iets meer voor een vak garage maar had ook bij de locale dealer kunnen binnen stappen. na verkoop auto op zoek gegaan naar een andere dealer.
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Perry uit Terneuzen een maand geleden 10
Vriendelijk en deskundig personeel.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Jan uit Kloosterzande een maand geleden 10
Positief
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Rino uit Heinkenszand een maand geleden 4
Moest 2.5 uur wachten op de 60.000+ km beurt (ik zag in de Me app dat de autodeur pas 1 uur na binnenkomst werd geopend, dus dat zal de extra vertraging wel geweest zijn denk ik? Zou fijn zijn als ze van te voren ff bellen dat het een uurtje uitloopt oid)
Verder had ik in de afspraak al vermeld dat er een dopje kapot was aan de gordel; bij aankomst moest deze echter nog besteld worden! Waarom geef ik.het dan door?
De monteur had ook niet ff de moeite genomen om de afgevallen veiligheidshamer er weer op te monteren. Jammer.
Auto was wel weer lekker gewassen.
  • Service:4
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Anya uit Bergen op Zoom een maand geleden 10
APK keuring is keurig afgewerkt binnen een korte tijd. Wij kregen een fiets te leen om in de stad te gaan winkelen.
De prijs/kwaliteit verhouding verdient een dikke 10.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
haast uit .roosendaal een maand geleden 10
goed service en heel klantvriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
piet uit roosndaal een maand geleden 10
div. keren goed en snel geholpen, als het wat langer duurde werd een vervangende auto aangeboden. prime service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
E uit Rhoon een maand geleden 10
Goede service en eerlijke prijs.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Bert uit Middelburg een maand geleden 9
Altijd zeer betrokken
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Roy uit Middelburg een maand geleden 10
Wij zijn blij met onze Mercedes. Wij houden van het comfort, de klasse en uitstraling van dit merk. Wij kiezen bewust voor een MB Occasion in plaats van een nieuwe auto van een ander merk. Die keuze maken wij ook vanwege de uitstekende service door de mannen en vrouwen in de recepties en de werkplaats. Een goed team!

Niet alleen tijdens reguliere onderhoudsbeurten, maar ook op de spaarzame momenten dat er onverwachts een bezoek aan de werkplaats moet worden gebracht. Er wordt dan alles op alles gezet om je mobiel te houden. Dank voor de goede service Automotions Mercedes-Benz Goes!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Franco van den Branden uit Steenbergen een maand geleden 10
uitstekend
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
koos uit bergen op zoom een maand geleden 10
auto 's ochtens thuis opgehaald; in de loop van de ochtend telefonisch contact; auto 's avonds weer thuis gebracht.
Al ruim 25 jaar een perfecte service en vriendelijke, professionele, medewerkers
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Patricia uit Bergen op Zoom een maand geleden 8
Prima service, geheel volgens afspraak uitgevoerd
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Martin uit Schoondijke een maand geleden 10
Relaxte sfeer.
Beetje weinig Mercedes te zien.
Beetje teveel Peugeot.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Gerard uit Hulst een maand geleden 10
Dik tevreden
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dick van Es uit Terneuzen een maand geleden 10
Zeer klant vriendelijk ,Zeer deskundig en een uitmuntende service.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Grard Frijters uit Halsteren een maand geleden 10
Prima service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Anton uit St Willebrord een maand geleden 10
Gelijk geholpen, top!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Eric Hol uit Fijnaart een maand geleden 10
Fijn om even te kunnen doorwerken terwijl de auto even op de brug staat voor wat ongepland onderhoud.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Jeannine Rombaut uit Koewacht een maand geleden 10
snel sevice
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Adrie uit KAMPERLAND een maand geleden 10
Een goede garage en vakkundig vriendelijk personeel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
J. de Witte uit Goes een maand geleden 10
volgens afspraak
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Theo uit Nispen een maand geleden 9
Prima geregeld
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
F. Klasen uit Sas van Gent een maand geleden 3
Zou na de wzh informatie krijgen over wat er precies gedaan is en hoe nu verder. Heb helemaal niets meer gehoord.
Miskoop van het jaar heb ik gezegd, en nog word je niet serieus genomen.
Auto is al niet goed vanaf de verkoop.
  • Service:4
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Terneuzen
Jos uit Ossendrecht een maand geleden 9
als extra service een leenauto en een gratis wasbeurt
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Johan uit Hulst een maand geleden 10
monteurs zij top
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
J.A.J.M. uit Roosendaal een maand geleden 1
een band die ik niet kon oppompen omdat het ventiel te diep zat(was met een tangetje goed te maken) koste eht oppompen waar ik om vroeg me euro86,82.
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
Edwin uit Roelse een maand geleden 10
Reparatie perfect uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Claes Danny uit Hulst een maand geleden 9
Goed service

Klantvriendelijk
Bij het telefonisch gesprek wist de telefoniste direct alle gegevens van de wagen

Supper
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
N uit Goes een maand geleden 2
Ik nooit meer...
  • Service:2
  • Expertise:2
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Goes
Rien uit 's heer Abtskerke een maand geleden 10
Mijn auto gaf een computer storing aan. Deze is snel door jullie verholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Sjoerd uit Terneuzen een maand geleden 10
Beurt, 4 nieuwe banden, nieuwe remblokken achter en ruitenwissers vervangen, allemaal op 1 dag! En zelfs nog gepoetst en gestofzuigd. Top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Krijn uit Terneuzen een maand geleden 8
Zie boven
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Ger uit Roosendaal een maand geleden 9
Minpuntje
Afgesproken was dat de kleine beurt 2 uur in beslag zou nemen. Het werd echter ruim 3 uur n er waren geen bijzonderheden.

Pluspuntje

De aardige mensen aan de balie, de kwaliteit van de koffie en de lounge.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Christiaan uit Fijnaart een maand geleden 10
Ik werd erg vriendelijk ontvangen en de service was top, de auto was zelfs gewassen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
JP uit Ouddorp een maand geleden 10
Goed geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Yorick schaeffer uit Zevenbergschenhoek een maand geleden 10
Niks op aan te merken
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Sjoerd uit terneuzen een maand geleden 10
super goed geholpen zoals altijd
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Jacques uit Retranchement een maand geleden 8
Op tijd klaar, alles wat afgesproken ik, is gedaan, prima!

Bij de vraag: prijs/kwaliteit nvt ingevuld, rekening nog niet ontvangen.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Ad uit Zierikzee een maand geleden 9
Goed en vertrouwd
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Zvonimir uit Putte 2 maanden geleden 4
Terugroepactie was ok , maar de vraag voor een offerte voor het herstellen van mijn versnellingsbak die kreeg ik niet (tot 2x toe).
Dat werd de vorige keer vastgesteld .
Hoopte eventueel op een coulance van Mercedes ,maar geen reactie.
Zeer jammer
  • Service:4
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Klaas En Heleen uit Vlaardingen 2 maanden geleden 3
Duidelijke afspraak, nette ontvangst, de update van navigatiesystemen is geregeld.

Onze vraag m.b.t. Hoe in te stellen de hoogte lengte en breedte van de camper zodat we niet vast komen te staan in een tunnel of onder een te lage brug werd niet aangenomen l. Verwezen werd naar boekje op stoel, daar zou het instaan. Dit boekje gaat alleen over de parkeerstandfunktie.

De navigatie is nu zodanig dat wij door geen enkele tunnel meer kunnen rijden volgens Mercedes me (niet de Beneluxtunnel niet de Heinenoord tunnel) .
We hebben afgelopen woensdag met Mercedes me gechat , ook nu weer belofte gehad dat we info gemaild of telefonisch zouden krijgen , maar nog steeds niet.

Kortom ik begin gefrustreerd te geraken!

Vorige prima onderhoudsbeurt gekregen. Maar dit hoort er ook bij.
  • Service:1
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:5
Automotions MB Roosendaal
Dennis Opstal uit Hoogerheide 2 maanden geleden 10
Prima.

Alles goed geregeld. Snel. Eenvoudig. Simpel.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Juliette van Dijk uit Wouw 2 maanden geleden 5
Onze Mercedes A is 4 jaar, 53000 km. Dit jaar moest hij voor het eerst gekeurd worden en een jaarlijkse onderhoudsbeurt hebben.
De rekening van ruim 800 vind ik belachelijk duur, dit weerhoudt mensen er van om naar een officiele dealer te gaan voor onderhoud!!
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Roosendaal
Paul uit Bergen op Zoom 2 maanden geleden 8
Ik kom voor het derde jaar met mijn camper voor APK en reparaties. Dit naar alle tevredenheid. De monteurs zijn aanspreekbaar. Iedereen is behulpzaam. Bij kleine reparaties mag je meekijken.
  • Service:8
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Ad Luitwieler uit Vlissingen 2 maanden geleden 8
zoals ik gewend ben, goed geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Jos Dobbelaar uit Gapinge 2 maanden geleden 10
Afspraak op korte termijn.

Duidelijke communicatie over bijkomend werk.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
J.W. van den Akker uit Terneuzen 2 maanden geleden 10
Goede service, klantvriendelijk en kwaliteit
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Henk uit Goes 2 maanden geleden 10
Peter van Eijk heeft terstond nota genomen van het probleem: een kapot deksel van de zekeringskast van mijn SLK. Het onderdeel is direct besteld en via een telefoontje ontving ik 2 dagen later bericht dat het onderdeel binnen was gekomen. Bij aankomst heeft Peter het onderdeel direct in de auto aangebracht. Super behandeling!!Peter is geknipt voor zijn vak.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Belinda uit Oud Gastel 2 maanden geleden 10
De storing aan mijn auto is vakkundig opgelost
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jac. uit Putte 2 maanden geleden 10
Ik ben vanaf mijn tel. aanmelding t/m ophaling van de auto perfekt klantvriendelijk en ook transparant behandeld.

Echte Duitse Verantwoorlijkheid richting de klant zoals ik ook bij mijn wergever Bayer 34 jaar dagdagelijks ondervond.

Met Vr. Gr.
Jac.Meesters.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jan Verbiest uit Dirksland 2 maanden geleden 10
Gastvrije sfeer, uitstekende service.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Gaby Schut uit Steenbergen 2 maanden geleden 8
Netjes geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
C uit KATS 2 maanden geleden 8
Prettig

Minpuntje was banden spanning na bezoek erg ongelijk kreeg melding tijdens het rijden .
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Victor uit BROUWERSHAVEN 2 maanden geleden 10
goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Hans uit Vlissingen 2 maanden geleden 10
Zoals altijd een vriendelijke behandeling, duidelijke gegevens en afspraken omtrent service en/of reparatie.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Kees uit Goes 2 maanden geleden 10
Afspraak snel gemaakt, vriendelijk te woord gestaan en goede afhandeling. Stond prima leenfiets ter beschikking. Keurig op tijd klaar.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ton uit Etten-leur 2 maanden geleden 10
Goed.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:4
Automotions MB Roosendaal
Theo uit BERGEN OP ZOOM 2 maanden geleden 9
Prima service
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
Guus uit Hulst 2 maanden geleden 5
De onderhoudsbeurt op zich is prima uitgevoerd.
Ook de afhandeling.

Waar ik erg onaangenaam van ben verrast, waren de zeer hoge kosten
voor die grote beurt. 1200.-
Dit bij een kilometerstand van net 27000 km ! De auto is weliswaar 5 jaar oud, maar toch.
De uitleg vooraf, waarom zo duur was er niet.
Ik ben er wel mee akkoord gegaan, maar met een slechte smaak in mijn mond
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:1
Beste Guus,

Bedankt voor je terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat je laatste werkplaatsbezoek anders is verlopen dan je van ons gewend bent.

Ik heb dit opgenomen met onze werkplaats en dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt. Graag zien wij je bij een volgend werkplaatsbezoek weer als tevreden klant bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Krabbendijke 2 maanden geleden 8
Werkplaats receptie is vriendelijk en klantgericht.

Verkopers hebben geen oog voor de klant.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
eduard mieras uit Wemeldinge 2 maanden geleden 10
verliep weer prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Elly Larif uit Woensdrecht 2 maanden geleden 8
Het maken van de afspraak was problematisch en de vriendelijkheid van de medewerkster was absoluut niet conform wat ik gewend was.

Ik stond op het punt om mijn auto, door dat gesprek, ergens anders onder te brengen.

Verder prima service van de werkplaatsafdeling, zij zijn altijd zeer klantvriendelijk. Uiteindelijk is het met de afspraak wel goedgekomen, maar ik had er toch een heel vervelend gevoel bij.

Bovenstaande is de reden van 4*, normaal is het 5*. De klantvriendelijkheid van de afsprakenbalie verdiende een 2*.
  • Service:7
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste mevrouw Larif,

Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat uw laatste afspraak anders is verlopen dan u van ons gewend bent.

Dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt, graag halen we met alle plezier uw auto in Woensdrecht op.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Aize uit Zierikzee 2 maanden geleden 10
Ik hou er van de auto bij de merkdealer te laten onderhouden.
En bij Automotions Mercedes-Benz Goes, word ik daarin niet teleur gesteld.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Frank Huijbregts uit Sint Willebrord 2 maanden geleden 10
Zoal boven vermeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Willem uit Vlissingen 2 maanden geleden 10
Het was goed, maar door de coronamaatregelen was ik niet op mijn gemak, ligt niet aan de mensen van Automatons maar aan mijzelf ik behoor tot een risicogroep maar daar heeft het personeel alle begrip voor. Bedankt.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Beste Willem,

Hartelijk dank voor uw mooie review, fijn te horen dat u zo tevreden over ons bent.

Omdat uw en onze gezondheid vooropstaan volgen wij de adviezen van het RIVM en de overheid en houden we alle ontwikkelingen nauwlettend in de gaten. We snappen heel goed dat u zich niet op uw gemak voelde vooral omdat u tot een risicogroep behoort, we hebben ook de mogelijkheid uw auto gratis op te halen als u liever niet naar onze werkplaats komt.

We denken graag met u mee als u vragen heeft. Op deze manier kunnen wij u ook nu de service blijven leveren die u van ons gewend bent.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Natasja Warrens uit Domburg 2 maanden geleden 10
Perfect en snel geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Cees uit Bergen op Zoom 2 maanden geleden 8
De terugroepactie van Mercedes is prima begeleid en we kregen de duur van de reparatie een vervangende auto mee
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Martijn uit ovezande 3 maanden geleden 8
Alles is netjes geregeld.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Wanda Zegers uit Terneuzen 3 maanden geleden 10
Goede service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
C.m. Van der weele uit Colijnsplaat 3 maanden geleden 9
ben gebeld voor afspraak

vervangende auto was prima
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
werner vergouwen uit hoeven 3 maanden geleden 10
Zeer klantvriendelijke, en deskundige vakmensen. Een enorme meerwaarde bij het bezitten / rijden van een Mercedes Benz.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Tineke Hack uit Kruisland 3 maanden geleden 5
Ontvangst door medewerkers is supernetjes. Het is alleen dat wij al geruime tijd op een onderdeel zitten te wachten alvorens deze servicebus gekeurd kon worden. Wij hebben deze bus in buiteland nodig. Externe collega heeft voor noodoplossing gezorgd en dat had eigenlijk door Automotions gedaan mogen worden vind ik.
  • Service:5
  • Expertise:5
  • Prijs/Kwaliteit:3
Automotions MB Roosendaal
arjan uit Middelburg 3 maanden geleden 8
zie boven
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Philip uit oostburg 3 maanden geleden 10
service is gewoon top,
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
P de krijger uit Oostburg 3 maanden geleden 10
Goed en correct
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Sila uit Middelburg 3 maanden geleden 10
Auto opgehaald en teruggebracht volgens afspraak, goede terugkoppeling bijzonderheden beurt en kosten.
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
J Euser uit NOORDGOUWE 3 maanden geleden 10
Zoals ik al 25 jaar gewend ben verliep alles vlekkeloos, vanaf het maken van de afspraak voor de onderhoudswerkzaamheden tot en met het overhandigen van de sleutels na afloop van de werkzaamheden en het nabellen of alles toch wel echt goed was gegaan.

Vriendelijk, service- en klantgericht, vakbekwaam, betrouwbaar, kortom een uitstekende garage waardoor je ook Mercedes-Benz blijft rijden!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ren uit Oudenbosch 3 maanden geleden 10
perfect
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Hans uit Oosterhout 3 maanden geleden 10
Direct geholpen en alles snel en goed opgelost
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Wim uit Zoetermeer 3 maanden geleden 10
Alles volgens afspraak en op tijd uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Diederik uit Middelburg 3 maanden geleden 10
Onderhoud en apk is uitgevoerd volgens afspraak. Bijzonderheden werden vooraf overlegd. Goede adviezen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Kees uit OUDENBOSCH 3 maanden geleden 10
Goede service
  • Service:7
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Theo uit nispen 3 maanden geleden 10
Werd door dealer benaderd ivm bandenwissel naar zomerbanden. Zelf niet aan gedacht. Keurig op korte termijn afspraak, netjes geregeld, 2 banden vervangen en kreeg auto netjes gewassen terug.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Jurgen Bos uit Hoedekenskerke 3 maanden geleden 10
Wederom goede service en vakmanschap
Beste Jurgen Bos,

Bedankt voor uw melding op onze site.
Ik heb uw melding besproken met mijn collega en ben blij te horen dat alles inmiddels naar volledige tevredenheid voor u is opgelost.
Wij zien u dan ook graag als tevreden klant in de toekomst bij ons terug.

Met vriendelijke groeten,

Marianne
Automotions MB Goes
Mathieu uit Dongen 3 maanden geleden 10
auto rijd weer als nieuw, fris en geeft een goede service geeft een veilig gevoel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Rene uit Vlissingen 3 maanden geleden 6
APK afspraak om 13:00 uur.
12:55 aanwezig, auto werd om 13:20 naar binnen gereden.
Vervolgens tot 14:00 uur zitten wachten tot de auto gereed was.

Persoonlijk vond ik dit aan de lange kant, voor een APK, zeker als je blijft wachten.

Daarbij was ik hiervoor terug moeten komen, omdat de APK niet gedaan kon worden tijdens groot onderhoud omdat dit een maand te vroeg was. Reden van vroege groot onderhoud was remmen versleten (2de keer tussen beurten door).

Verder vriendelijk geholpen, maar hier is wel winst te behalen.
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste Rene,

Bedankt voor uw terugkoppeling op onze site.
Het spijt mij dan ook te horen dat uw laatste werkplaatsbezoek anders is verlopen dan u van ons gewend bent.

Ik heb dit opgenomen met onze werkplaats en dit zal zeker mee genomen worden in de toekomst als verbeterpunt. U kunt uw voertuig al vanaf 2 maanden vr de APK-vervaldatum opnieuw laten keuren, de nieuwe APK-vervaldatum blijft dan hetzelfde.

Graag zien wij u bij een volgend werkplaatsbezoek weer als tevreden klant bij ons terug.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Goes
Richard uit Rilland 3 maanden geleden 10
Blijf mij verbazen over de service die ik krijg .
Zoals ophaal service

Als we even moeten wachten op de auto direct een was en stofzuigbeurt
Ook het contact wat loopt via Danny van l is super goed en niets is te veel .
Dus zeer tevreden over de aankoop en service van verkoop en werkplaats

Mvg richard Broomhead
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Uilke uit Oostkapelle 3 maanden geleden 10
Vriendelijk en zeer informatief
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Piet Broekhuizen uit ROTTERDAM 3 maanden geleden 10
Omdat ik uit Rdam kom wil ik snel geholpen worden en wachten tot de onderhoudsbeurt klaar is. Dat gaat altijd perfect en nooit een probleem. En de koffie en verdere verzorging is ook prima..
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Bob uit Bergen op Zoom 3 maanden geleden 10
Na het inleveren van de sleutel, keurig netjes gewezen op de Businessruimte boven, kopje koffie aangeboden gekregen en even rustig kunnen werken aldaar. Tussentijds netjes op de hoogte gehouden van het verloop en tevens de vraag gekregen of de auto nog even gewassen kon worden. als extra even de matten schoongemaakt, waarna de servicemedewerker netje kwam vertellen dat de auto gereed was. Wat een heerlijk gevoel gewoon zoals het hoort.
Complimenten voor de service en de gastvrijheid.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
John uit Saija 3 maanden geleden 10
Goede uitleg van Peter mbt. Fietsendrager heeft de nummerplaat gemonteerd en gaf als tip aan dat deze er beter op kan blijven.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Stef uit Oudelande 3 maanden geleden 10
Prima service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Alex uit Westdorpe 3 maanden geleden 10
Zeer tevreden.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Marc uit Halsteren 3 maanden geleden 9
Uitstekende ervaring klantvriendelijk, gastvrij en deskundig
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Gilbert Engeldal uit Vlissingen 3 maanden geleden 8
Zoals altijd klantvriendelijk een goed geholpen.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Lars uit Roosendaal 3 maanden geleden 10
geen op/aanmerkingen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Johan uit Oud Gastel 3 maanden geleden 7
Goed
  • Service:8
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
A.J.M. uit Bergen op Zoom 3 maanden geleden 10
Keurig geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jaap uit Arnemuiden 3 maanden geleden 10
Vriendelijk personeel
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Brigitte uit Roosendaal 3 maanden geleden 9
Plotseling mankementen aan mijn auto tijdens de coronacrisis.
Er werd goed meegedacht over vervangend vervoer voor tijdens de reparatie, geweldig!!!
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
H. van Hartingsveldt uit Baarland 3 maanden geleden 10
Reparatie airco heeft vanaf aanschaf december 2019 niet gewerkt nu gerepareerd, ik naam aan garantie...
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Paul uit Hulst 3 maanden geleden 10
Very impressed with how well the situation with COVID-19 was handled. Continual cleaning in evidence, social distancing strictly maintained, PPE being worn appropriately, and no significant additional time required for my tyre change.
Automotions MB Terneuzen
Marco uit Zevenbergen 3 maanden geleden 10
Wederom een prima ervaring bij Automotions in Roosendaal.
Vriendelijk personeel, geholpen conform afspraak en tijd met een goeie Bak koffie toe.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Jan uit Kloetinge 3 maanden geleden 10
Klantvriendeljk geholpen. Medewerkers denken mee.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Rolf Soesman uit 's-Gravenpolder 3 maanden geleden 10
Geweldige service en betrouwbaar al bijna 20 jaar.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Albert uit Etten-Leur 3 maanden geleden 9
Alles wat je mag verwachten van een MB dealer!
Er wordt meegedacht, vriendelijk, verstand van zaken en een goede service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Eric uit Brielle 3 maanden geleden 6
Na het ophalen van mijn auto zat de voorbumper niet goed gemonteerd. Miste meerdere schroeven.

Of deze is los geweest weet ik niet, wel was het overduidelijk te zien dat deze los zat.

Voor de rest prima geholpen!
  • Service:9
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
braat uit sintwillebrord 3 maanden geleden 10
is altijd goed geregeld
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Janis Louws uit Vlissingen 3 maanden geleden 8
Goede klantvriendelijkheid, service en snelheid
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Thijs uit Kloetinge 3 maanden geleden 10
Professioneel
Vriendelijk
En volgens afspraak
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Goes
Walter uit Sprundel 3 maanden geleden 10
Gemakkelijke afspraak
Keurige ontvangst en bespreking te verrichten zaken
Bij extra werk netjes overleg per telefoon
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Suijkerbuijk uit Rucphen 4 maanden geleden 6
Bij de vervolgafspraak bleek de werkbon niet aanwezig en de eventuele te vervangen banden waren ook "spoorloos"
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Eric uit Fijnaart 4 maanden geleden 6
via Leaseplan doorgaans bij andere onderhoudsbedrijven geweest. nu eerste keer mercedes. wat opvalt is dat Mercedes heel erg vanuit zichzelf redeneert (was al zo bij de aankoop), terwijl die onderhoudsbedrijven heel erg klantgericht zijn. Bij Mercedes moet je de auto zelf brengen en dan maar zien hoe je thuis komt. Bij andere bedrijven (eg James) wordt de auto gehaald en weer teruggebracht. Uiteindelijk voor mij veel minder moeite. Bij Mercedes krijg je slechts te horen dat een auto 62 euro kost om thuis te komen...

Toch een wereld van verschil. Want voor de rest zit er geen verschil in. Je loopt naar binnen en geeft de sleutel. en je loopt naar binnen en je krijgt je sleutel weer terug.
  • Service:6
  • Expertise:6
  • Prijs/Kwaliteit:
Beste Eric,

Je reactie verbaast me, dit is niet de normale gang van zaken hoe wij met onze klanten omgaan. We hebben klantvriendelijkheid en klantgerichte service juist hoog in het vaandel staan. Tevens is er wel de mogelijkheid om de auto bij je thuis op te halen, dit wordt door onze klanten juist in deze onzekere tijd als erg prettig ervaren.

Uiteraard zien wij u bij een volgend bezoek graag als tevreden klant bij ons terug.
Geef gerust aan dat we je auto thuis op mogen halen, dit doen we graag voor je.

Met vriendelijke groet,

Marianne
Automotions MB Roosendaal
Firm Hopmans uit Bergen op Zoom 4 maanden geleden 10
.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Aar bakker uit Tholen 4 maanden geleden 2
Een zeer slechte afhandeling van storing proberen een nieuwe tubo te verkopen van 2500euro inclusief montage terwijl het om een lekke turbo slang gaat ter waarde van 2 euro .
Personeel blijkt dus erg onbekwaam te zijn om een juiste diagnose te stellen.
  • Service:2
  • Expertise:1
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Roosendaal
L.J.Quak uit Bruinisse 4 maanden geleden 10
Wagen ge-update stond netjes zoals afgesproken een andere wagen klaar.
Prima zoals het vroeger altijd gebeurde een dikke 10.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Erwin uit Roosendaal 4 maanden geleden 10
Zeer tevreden, kwaliteit kost hellaas wat.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Ute van Dalen uit Goes 4 maanden geleden 10
Alles wordt goed gepland en uitgevoerd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Ed uit Aardenburg 4 maanden geleden 7
Onderhoud gedaan in Terneuzen voor mijn B200 bouwjaar 2018, een kleine beurt A0. Ik ben netjes en snel geholpen, het is jammer dat z'n kleine beurt bijna 390 euro moet kosten.( olie, filter en remolie)
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Ans van den Berg uit Dinteloord 4 maanden geleden 10
goed
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
mike watering uit halsteren 4 maanden geleden 8
Perfect volgens afspraak geholpen en uitgevoerd !
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
Geerard uit Vlissingen 4 maanden geleden 6
er is onderhoud uitgevoerd aan mijn sprinter.

er stond al in mijn display een melding van ESP visit workshop.

nu ga ik ervan uit dat dit uitgelezen word tijdens onderhoud en dit word opgelost. Helaas de melding staat nog steeds in het display.

tevens was er een ruiterwisserblad kapot die is ook niet vervangen dus blijkbaar lopen ze niet alle punten na tijdens een onderhoud.
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:5
Automotions MB Goes
Ben uit Wouw 4 maanden geleden 10
Vriendelijk en deskundig.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
m uit Terneuzen 4 maanden geleden 10
prima
Automotions MB Terneuzen
Adriaan uit Zierikzee 4 maanden geleden 9
Prima geholpen conform verwachtingen.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
jac v/d kloot uit zundert 4 maanden geleden 10
ik kwam er al met mijn opa 40 jaar geleden en wij zijn er altijd met veel plezier blijven komen en natuurlijk kopen bij deze service kijk je niet naar prijs . die trouwens altijd goed uitpakt.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Mario uit St Willebrord 4 maanden geleden 7
Word altijd netje te woord gestaan en geholoen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Marc uit Zuiddorpe 4 maanden geleden 7
Er valt niets te zeggen over ontvangst, service en vriendelijkheid maar ik kwam voor een banden/velgen wissel en had op zijn minst toch verwacht dat de velgen gepoetst waren ! Ze zijn weer gemonteerd zoals ze er afgehaald zijn en dit viel mij toch een beetje tegen.
  • Service:5
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
JP uit Veere 4 maanden geleden 9
Dat er koffie geserveerd wordt uit een papieren beker past niet bij het niveau van Mercedes.
Als de auto afgeleverd wordt zou het extra punten opleveren als de bestuurders stoel weer in zijn oorspronkelijke positie gebracht werd.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Andr uit Bergen op Zoom 4 maanden geleden 10
Prima service, uitermate klantvriendelijk en op tijd geholpen. De business lounge is een prima plek om de wachttijd nuttig te besteden.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
willem van Dijk uit Rothenburg 4 maanden geleden 10
Goede Service
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Sylvie uit Koewacht 4 maanden geleden 10
Goede service en hoge klantvriendelijkheid
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd uit terneuzen 4 maanden geleden 10
Problemen met lekkage, snel en vakkundig verholpen!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Johan uit Vogelwaarde 4 maanden geleden 9
Wordt snel geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Guust Welten uit ULVENHOUT 4 maanden geleden 9
afspraak qua tijd ed zijn goed nagekomen
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Henk van Wijngaarden uit Breda 4 maanden geleden 6
Bij mijn nieuwe Vito tourer (op dat moment een week oud) kreeg ik een melding over de Ad-blue en moest me zsm bij de werkplaats melden, dit was tegen de avond ik heb toen gelijk gebeld maar de werkplaats medewerkers waren toen al weg, ik zou de volgende ochtend gelijk teruggebeld worden, uiteindelijk zelf maar gebeld rond 11:00, na enig aandringen kon ik wel rond de middag komen, heb toen een vervangende auto (Citan) meegekregen met de mededeling dat deze afgedankt terugmoest, ik begrijp dit als er veel mee gereden gaat worden maar voor twee keer de afstand Roosendaal/Breda voor een garantiegeval (ik had die ritten normaal niet hoeven te maken) zou ik dat als bedrijf anders oplossen bijvoorbeeld 100km vrij!
Deze actie kost mij immers ook een paar uur terwijl je verwacht met een nieuwe auto enige tijd zorgeloos te kunnen rijden.
  • Service:6
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Tayfun uit Karafil 4 maanden geleden 10
mijn ervaring in woorden zal heel kort en krachtig zijn

"Geen woorden maar daden"

Petje af bij deze mannen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
eduard mieras uit Wemeldinge 4 maanden geleden 10
altijd volgens afspraak en duidelijk
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
JTAL Scheepers uit Oud Gastel 4 maanden geleden 10
Zie boven
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
P.C. de Regt uit 's H.H.Kinderen 4 maanden geleden 9
Klacht door Richard Licht direct en snel opgelost
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Mark-Jan de Jonge uit Hulst 5 maanden geleden 8
Prima en snelle service.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Frank Hamers uit Goes 5 maanden geleden 9
Zeer goede service ,snel geholpen,wordt goed meegedacht met klant.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
R.P.M. van Mechelen uit Roosendaal 5 maanden geleden 7
Los van het gegeven dat er nog een aanvullend bezoek is vereist vanwege nalevering van een onderdeel en los van het gegeven dat ik de factuur nog niet heb ontvangen, is de geplande beurt (B3) conform afgehandeld. Alles conform een werkwijze die je bij een topmerk mag verwachten.
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Roosendaal
Arjan uit Zegge 5 maanden geleden 10
Zeer klantvriendelijk
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Harry uit Veere 5 maanden geleden 10
Zoals je mag verwachten !!
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Goes
Henk Versendaal uit Oostkapelle 5 maanden geleden 10
ondanks grote drukte in de werkplaats , toch tussendoor geholpen aan nieuwe banden.
Top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Frank Huijbregts uit St. Willebrord 5 maanden geleden 10
Snel en goed geholpen door de baliemedewerker, had uit zichzelf ook de updates laten uitvoeren. Complimenten voor de service.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Marc uit Kapelle 5 maanden geleden 10
Prima service en nazorg
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Hermanus uit Roosendaal 5 maanden geleden 10
Aan te bevelen Mercedes Roosendaal
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Roosendaal
peter uit vlissingen 5 maanden geleden 10
snel mogelijkheid om langs te komen, alleen jammer dat dat voor een update van een in of uitlaat klep stand, via de computer zoveel voor betaald dienst te worden terwijl er twee maanden ervoor alles upgedate is.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:5
Automotions MB Goes
Francois uit Middelburg 5 maanden geleden 9
Banden wisselen van winter naar zomer banden en een extra check op een aantal andere zaken.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Claes uit Hulst 5 maanden geleden 8
Goed
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Peter de Jonge uit Heinkenszand 5 maanden geleden 9
netjes alles top geregeld
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
Mark Glerum uit Wemeldinge 5 maanden geleden 10
Gewoon goed .
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Goes
Francesco Di Fiore uit Middelburg 5 maanden geleden 10
Great competence, very kind staff, pleasant atmosphere, willingness in solving problems. In a nutshell one of the best Mercedes Benz dealers I have visited in Europe.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Alexandra van 't Westeinde uit Kapelle 5 maanden geleden 10
Super geregeld!
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Jacques Pols uit Yerseke 5 maanden geleden 10
SUPER
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Peter uit Roosendaal 5 maanden geleden 10
Lekke band, direct geholpen.
Moest gewisseld worden met zomerband, direct weer een afspraak gepland voor wissel.
Snel, kundig en vriendelijk geregeld.!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Klaus uit Rotterdam 5 maanden geleden 9
Prima
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
Pouw uit OOSTBURG 5 maanden geleden 8
---
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Terneuzen
Eddy uit Sint Jansteen 5 maanden geleden 9
de service was perfect.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
B uit Roosendaal 5 maanden geleden 6
Deze autogarage doet wat ze moet doen, maar verwacht niet meer dan dat. Krijgt de auto onderhoud? Dan krijg je onderhoud niet meer niet minder. Ik kan niet zeggen dat ze klantonvriendelijke zijn maar het is ook niet bepaald vriendelijk of hartelijk.

Wel heeft deze garage een hoge mate van deskundigheid maar dat zie je dan ook terug op de factuur. Verder vind ik het ongelofelijk dat er betaald moet worden voor vervangend vervoer. Bij andere garages waar ik ben geweest of nog steeds kom, voor mijn 2e auto, is gratis vervoer inbegrepen. Een ander praktisch punt, rijdt je 25 km met de leenauto. Dan moet deze uiteraard afgetankt ingeleverd worden. Maar er is geen benzine pomp in de buurt waar je minder dan 5 liter kan afnemen. Tank je die 1/1,5 verbruikte liter niet, dan krijg je daar dus een geweldige rekening voor.
  • Service:8
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:2
Automotions MB Roosendaal
Wim van Zundert uit Kruisland 5 maanden geleden 9
Ik had een vraag over de auto maar ik kreeg vlot een telefoontje .

voorlopig is get opgelost maar ik ben momenteel tevreden.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Roosendaal
Peter uit Nieuw-Vossemeer 5 maanden geleden 10
Goede communicatie
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Ger Frietman uit Tholen 5 maanden geleden 4
Een aantal problemen kunnen blijkbaar niet worden opgelost.

De beoordeling "deskundigheid" is dus voor de rekening van Mercedes Nederland en niet voor Automotions.

De spraakcomputer zegt met regelmaat en ongevraagd"wat kan ik voor uw doen?
Niet opgelost
Het software van het navigatiesysteem werkt niet nauwkeurig en werkt minder precies dan dat die van andere auto merken.
Niet opgelost
Aan het neurotische systeem om de auto binnen de lijnen te houden is nog steeds geen oplossing gevonden.
Niet opgelost
De lak van de auto spring er vanaf, daarvoor wordt nog contact opgenomen.
Wanneer krijg ik dat te horen?
  • Service:10
  • Expertise:2
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Rmy uit Belfeld 5 maanden geleden 2
Afgelopen dinsdag een offerte opgevraagd voor een demo C Klasse diesel. Binnen 5 minuten reeds een offerte ontvangen. Deze zou alleen maar beter uit kunnen pakken bij een tweede offerte. In plaats van een beter aanbod wenst men plotskllaps EUR 1.300,- mr uit de portemonnee. Op de vraag hoe zoiets mogelijk is wacht ik dus al bijna een week. Verkoopadviseur was eigenlijk ronduit vriendelijk, maar als het dus spannend word haakt men af. Onprofessioneel dus. Mijn auto verkeert in nieuwstaat (slechts twee jaar oud) dus daar kan het nooit aan liggen.
  • Service:1
  • Expertise:4
  • Prijs/Kwaliteit:1
Automotions MB Roosendaal
J.D.Ruissen uit goes 5 maanden geleden 9
mijn ervaring is klantvriendelijk en goede service
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Goes
jack uit zundert 5 maanden geleden 10
beter dan de rest
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
richard uit halsteren 5 maanden geleden 10
zeker de chef werkplaats, kale kop :) met alle respect uiteraard, staat prima.

meegereden, piepende remmen achter opgelost en de remschijven prachtig gemaakt, zat roest op.

Zeer tevreden klasse werk.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
johan de vos uit VOGELWAARDE 5 maanden geleden 9
goed geholpen
  • Service:10
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
wim uit moerdijk 5 maanden geleden 8
ik ben adequaat en goed geholpen
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Roosendaal
Patrick uit Kapelle 5 maanden geleden 10
Weer goed geholpen en zonder te vragen is het vervangend vervoer ge-upgrade.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Jack uit Kapelle 5 maanden geleden 9
Opvolging is prima verzorgd ook al zit her wel eens tegen met onderdelen , top
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Stefan den Dekke uit Kapelle 5 maanden geleden 10
top service, snel tussendoor verholpen met een tijdelijke en later definitieve nieuwe band.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Goes
Natasja uit Moerdijk 5 maanden geleden 9
prima
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Paul uit Bergen op Zoom 5 maanden geleden 10
Zoals gewoonlijk weer snel en vakkundig geholpen.
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Roosendaal
geertje marijs uit arnemuiden 6 maanden geleden 10
vriendelijk geholpen en fijne monteur
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Ella uit Den Haag 6 maanden geleden 9
Of de reparatie goed is uitgevoerd zal zich in de loop der tijd nog moeten bewijzen.
  • Service:9
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Goes
Lcjm uit Riel 6 maanden geleden 10
n telefoontje en de ernst van de storing werd geanalyseerd als urgent. Een dag later kon de wagen gerepareerd worden. Na een kopje koffie was dat al gerealiseerd en kon ik weer op weg.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Roosendaal
Piet uit S-HEER ARENDSKERKE 6 maanden geleden 9
Ik blijf bij mijn mening dat besturingssoftware een onderdeel van de hardware is.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:1
Beste Piet,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Fijn dat je zo tevreden bent over onze service,
klantvriendelijkheid en deskundigheid. Ik heb je melding overlegd met onze chef werkplaats Jan, hij geeft aan dat hij inmiddels contact met je heeft gehad.

Graag tot ziens in onze werkplaats.

Met vriendelijke groeten,
Marianne
Automotions MB Goes
Herbie uit Oostburg 6 maanden geleden 8
Afspraak gemaakt en via SMS herinnering gehad wat gemakkelijk is en klantvriendelijk. Goed te woord gestaan tijdens de het maken van de afspraak, ik had een storing motormanagement en van te voren werd gezegd dat ze dit zouden analyseren en oplossen. Op de afspraak zeer deskundig geholpen en bij elke stap uitleg van de monteur gekregen. Hij was ook zeer duidelijk over de complexiteit van de storing (misfire cil 1) kan heel veel oorzaken hebben. Het alarm stond in het geheugen en was nu uit wat het moeilijker maakt om te analyseren. De storing op proberen te sporen door de standaard zaken uit te voeren. ( bougies, bobines, kabels etc) Echter geen directe aanleiding gevonden en dus geen oplossing voor het probleem alleen een aantal zaken uitgesloten. Vervolgens weer aan het rijden en nog geen probleem gehad, wat altijd even afwachten is als er geen directe aanleiding is gevonden en verholpen. Al met al is het probleem er misschien nog maar dat was me duidelijk toen ik binnen reed met deze vraag.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
D lauret uit Terneuzen 6 maanden geleden 10
Twijfels over geluid bij wegrijden rechtsvoor. Blijken gewoon de banden te zijn maar ze hebben er toch voor de zekerheid naar gekeken.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Hengstdijk 6 maanden geleden 10
snel en goed geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Monescillo uit Philippine 6 maanden geleden 10
Binnen gestelde tijd klaar
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Menno uit Terneuzen 7 maanden geleden 10
Je voelt je als klant gewaardeerd.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Hans uit Zuiddorpe 7 maanden geleden 10
door flexibele opstelling kon ik met winterbanden op wintervakantie
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Said uit Zuiddorpe 7 maanden geleden 10
Zeer goede ervaring
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dick van Es uit Terneuzen 7 maanden geleden 10
Goed advies gehad en 4 nieuwe banden

Erop gelegd
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd uit Terneuzen 7 maanden geleden 10
Mijn A klasse gaf aan dat de remblokken versleten waren en ik kon direct geholpen worden! En dat terwijl het rond kerst was en het dan altijd druk is. Mercedes Benz service is top.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
J de Jonge uit Sas van Gent 7 maanden geleden 8
Zeer goed
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Davy Van Oerle uit Axel 7 maanden geleden 10
Vooraf netjes op de hoogte gebracht van bijkomende kosten.
  • Service:8
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
AJH uit Hulst 7 maanden geleden 7
Update computer functioneerde niet waardoor de navigatie update en een terugroepactie niet konden worden uitgevoerd.
  • Service:7
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Andre Verduijn uit Breskens 8 maanden geleden 9
Mijn ervaringen voor het eerste bezoek waren goed!
  • Service:10
  • Expertise:7
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
Danny uit Clinge 8 maanden geleden 9
prima garage met een goede service en werkplaats . zeer correct .
  • Service:7
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:7
Automotions MB Terneuzen
Ed uit Hulst 8 maanden geleden 8
Diegene aan de balie die veel van Mercedes weet is een vriendelijk doortastend persoon en geeft het gevoel dat mijn Mercedes de juiste aandacht krijgt.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:6
Automotions MB Terneuzen
Frank van Tatenh uit Walsoorden 8 maanden geleden 10
De Mercedes service is in deze garage te T eerneuzen uitstekend
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Ronald uit Axel 8 maanden geleden 10
Nadat een subframe van mijn auto aan het doorroesten was, heeft Automotions dit volledig voor me geregeld en afgehandeld, als zijnde coulance, bij Mercedes Benz. Moest alleen de auto afgeven en enkele dagen later weer ophalen. Top geregeld, hartstikke bedankt!
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rino uit Brugge 9 maanden geleden 8
N.v.t.
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Gunther uit Hulst 9 maanden geleden 10
Zeer goed en vriendelijk
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Annemieke uit Breskens 10 maanden geleden 9
Erg klantvriendelijk
  • Service:8
  • Expertise:8
  • Prijs/Kwaliteit:8
Automotions MB Terneuzen
Ed uit Aardenburg 10 maanden geleden 10
Snelle service, de nummerplaat verlichting was defect en binnen een half uur waren deze led lampjes vervangen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Eddy Dobbeleir uit Sluiskil 11 maanden geleden 10
Prima dienstverlening
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
M uit Terneuzen 11 maanden geleden 10
Goed geholpen
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Bas uit HOEK 11 maanden geleden 10
Werd precies op tijd geholpen en mocht meekijken met star diagnose tot probleem opgespoord was. In half uur klaar, prijs netjes.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
luc smet uit Kloosterzande 11 maanden geleden 10
Goede communicatie en service
over prijs/ kwaliteit kan ik niet oordelen daar het een bedrijfswagen onder lease is en ik de afrekening niet gezien heb.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:
Automotions MB Terneuzen
R M de Jongh uit Zoelen 11 maanden geleden 10
Snel geholpen.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Rinus uit Hengstdijk 11 maanden geleden 10
Altijd vriendelijk, en duidelijk v.w.b. de werkzaamheden en de extra's zoals de telefoon instellen etc.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Jan uit Terneuzen 11 maanden geleden 10
Alles is zeer netjes verlopen en conform gemaakte afspraken. Keurig
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
a.e willemsen uit schoondijke 11 maanden geleden 10
prima geholpen alleen jammer dat accu absurd duur is.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Fabian uit Biervliet 11 maanden geleden 10
Afspraak gemaakt op korte termijn voor reparatie.. Planning voor de week zat eigenlijk al vol maar ben tussendoor toch snel geholpen. Vriendelijk personeel en vakbekwaam
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Niels uit Terneuzen een jaar geleden 9
vriendelijke en goede service ook wanneer er na aanschaf een probleem op trad. mensen met kennis van zaken.
super geholpen en alle problemen verholpen!
  • Service:9
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Dirk uit Terneuzen een jaar geleden 9
Probleem met airconditioning snel en vakkundig verholpen
  • Service:10
  • Expertise:9
  • Prijs/Kwaliteit:9
Automotions MB Terneuzen
Paul uit Hulst een jaar geleden 10
The follow up to a missed part of the schedule was very quickly taken care of and with no reluctance on the part of the garage. All of the people I dealt with were very welcoming and efficient.
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Dirk Netten uit Terneuzen een jaar geleden 10
Uitstekend! Vooral de manager Nick
  • Service:10
  • Expertise:10
  • Prijs/Kwaliteit:10
Automotions MB Terneuzen
Said Duale uit Zuiddorpe een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Miranda Brasser uit Hulst een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Gerard Bun uit Hulst een jaar geleden 9
Correct en vriendelijk. Alles binnen de afgesproken tijd
Automotions MB Terneuzen
Ronnie Waal de uit Terneuzen een jaar geleden 10
Snelle en service gerichte oplossing na afkeuring
Automotions MB Terneuzen
Ben Roeland uit Terneuzen een jaar geleden 8
Vriendelijk geholpen
Automotions MB Terneuzen
E. uit Terneuzen een jaar geleden 10
Service met een 10+
Automotions MB Terneuzen
B. Cok uit Terneuzen een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd De graaf uit Terneuzen een jaar geleden 10
Goed
Automotions MB Terneuzen
Sjoerd De graaf uit Terneuzen een jaar geleden 10
Goed
Automotions MB Terneuzen
J.W. van den Akker uit Terneuzen een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Fons Buijs uit Roosendaal een jaar geleden 8
Prima
Automotions MB Terneuzen
Jan Provoost uit Walsoorden een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
M.P. van Kalmthout uit Kloosterzande een jaar geleden 10
Alleen maar goede ervaringen.
Automotions MB Terneuzen
Benny de Lavoir uit Terneuzen een jaar geleden 10
Vriendelijk onthaal met een persoonlijke toets en een bereidheid voor een goede hulp en vaardigheid. Een vraag voor een leenauto of het brengen en ophalen aan huis. Bij eventuele langer werkzaamheden een telefoontje met de uitleg wat daar de reden van is. daarbij ook de vraag of er een leenauto verder nodig is. Dat vind ik een geweldige service dat eigenlijk genomineerd zou moeten worden met een tienplus.
Automotions MB Terneuzen
Jan Kerckhoven van uit Kloosterzande een jaar geleden 9
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
anoniem uit Hoogerheide een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
lia wagenaer/Zonwering Petribi vof uit Hulst een jaar geleden 8
ik ervaar dit als heel prettig samenwerken.Medewerkers staan altijd klaar,zijn behulpzaam en erg vriendelijk! Zijn klant voor zowel onze bedrijfsauto`s als onze personenauto naar volle tevredenheid.
Automotions MB Terneuzen
Johnny Meeusen uit Terneuzen een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Dick Schriek uit Terneuzen een jaar geleden 10
altijd vriendelijke ontvangst en snel aandacht voor de reden van het bezoek. Goede service en snelle afhandeling.
Automotions MB Terneuzen
Sindy Van bogaert uit Vogelwaarde een jaar geleden 9
Snel en goed werk. En goede informatie van voertuig.
Automotions MB Terneuzen
Jan van der Maale uit Hoek een jaar geleden 10
Hierbij wil ik Mercedes Terneuzen hartelijk bedanken voor de goede , deskundige en vlotte behandeling van de aanpak van mijn Mercedes. nogmaals mijn hartelijke dank
Automotions MB Terneuzen
N.A. de Vin-v.d.Tol uit TERNEUZEN een jaar geleden 8
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Jan van Nieuwenhuijzen uit Terneuzen een jaar geleden 10
Uitstekende service, zeer klant gericht
Automotions MB Terneuzen
Rene Boddaert uit Vlissingen een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Marc Dhooge uit Zuiddorpe een jaar geleden 10
Prima service van begin tot einde.
Automotions MB Terneuzen
Michel Roos uit Terneuzen een jaar geleden 9
Prima service zoals je mag verwachten van een Mercedes garage.
Automotions MB Terneuzen
Grace Vervaet uit Axel een jaar geleden 10
{strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
Automotions MB Terneuzen
Fons Buijs uit Roosendaal een jaar geleden 8
Goed
Automotions MB Terneuzen
Paul Boddaert uit Philippine een jaar geleden 8
ik vond de reparatie van de schakelaar van mijn deurreparatie links voor behoorlijk aan de prijs 276,00 euro
Automotions MB Terneuzen
 

Waar bent u naar op zoek?